3 sposoby na głód, czyli jak sprytnie radzić sobie z nadmiernym apetytem

3 sposoby na głód, czyli jak sprytnie radzić sobie z nadmiernym apetytem

Redakcja

2016-10-09

1 komentarz

W tym sezonie walcz z fałdkami, zwracając odrobinę większą uwagę na jadłospis. Dokonując paru łatwych decyzji w czasie rozplanowywania pokarmów, możesz zrobić dużo dobrego dla własnego organizmu. Pierwszą istotną rzeczą w czasie rozpoczynania diety jest ustawienie sobie celu do zdobycia. To przynosi więcej psychicznej determinacji do zmagania się z głodem a także pragnienie dokonywania odpowiednich decyzji związanych z jedzeniem. Pomóc sobie można dodatkowo poznając sposoby na głód, które wcale nie muszą być skomplikowane! 

Co to głód? 

Głód nie jest groźnym przeciwnikiem w czasie odchudzania, mimo że może się nim wydawać. Istnieje wiele strategii, które pomogą go zredukować: wystrzeganie się rafinowanych cukrowców, wystawianie cery na naturalne światło od promieni słonecznych, systematyczne wypijanie wielkich ilości wody mineralnej a także duża zawartość włókien pokarmowych diecie. Ale nie ma niczego, co całkowicie wyeliminuje ssanie w żołądku. Podstawowe jest to, że jeżeli masz zamiar schudnąć, to doświadczysz głodu w tym czy innym okresie. To zwłaszcza istotne dla tych, którzy włączają się w trening. Liczy się to, co zrobisz ze swoim głodem a także jak sobie z nim poradzisz. Ssanie w żołądku jest normalną ludzką odpowiedzią na zniwelowanie zużycia kcal.

Defektem, na jaki napotyka znaczna część osób, gdy poczują ssanie w żołądku jest fakt, iż odczuwają oni że jest to pewnego typu zagrożenie. Czują się jakby umierali, w czasie gdy tak naprawdę, organizm sygnalizuje wyłącznie, że ​​nie posiada na tyle kcal, by dodać nowy tłuszcz do tych zasobów tkanki tłuszczowej, które już są. Początkowe wrażenie głodu jest w zasadzie zdecydowanie bardziej czymś w stylu podrabianego alarmu, niż czymś przez powinno się czuć zaniepokojenie, to coś, czego musimy być świadomym i co należy mieć pod kontrolą.

3 sposoby na głód 

Pij rosół

Oprócz wody mineralnej, można dodatkowo skosztować picia bulionu z jarzyn z małym stężeniem sodu oraz nie zawierającego ekscytotoksyn. Są to produkty, które wywołują zakłócenia natury neurologicznej, ze względu na to że doprowadzają do intensywnego pobudzenia oraz urazów komórek nerwowych. Owe produkty to MSG, wyciąg drożdżowy, drożdże, hydrolizowane białka pochodzenia roślinnego oraz inne zbliżone substancje.

Spożywaj na błękitnej zastawie

Otoczenie się niebieskimi barwami może dodatkowo pomóc zrzucić wagę. Tak zatem, spożywaj z niebieskich talerzy! Może to zabrzmi dziwnie, ale eksperymenty dowiodły, że niebieski jest bezpiecznym kolorem tłumiącym uczucie głodu, a zatem staraj korzystać z niebieskiego srebra, niebieskich serwetek itp. Czerwony, żółtawy, pomarańczowy jak wykazują eksperymenty powiększają głód a także powodują, że spożywamy więcej.

Spożywaj ogórki kiszone

Kiszone ogórki będą szczególnie smaczną przegryzką, nie zawierającą olbrzymiej ilości kcal. Nie każde ogórki są produkowane tak samo. Stroń od tych z substancjami barwiącymi a także odrobiną węglowodanów. Musi ci zależeć na całkowicie naturalnych kiszonych ogórkach, które są bez bezwartościowych barwników oraz posiadają dość niska ilość kcal. Cały słoik ogórków może wynieść jedynie 50 kcal! Przy okazji, w czasie gdy jesz ogórki, to świetny okres, by wyrównać odrobinę zakres wapnia oraz suplementów mineralnych wewnątrz organizmu. Kwasowość ogórków przyspieszy absorpcję wapnia.


Dodaj komentarz

Komentarze

bendixxx

2016-10-30 10:16:48


to z talerzami rzeczywiście działa na psychikę

DietaZdrowe odżywianie