6 sposobów na szybkie spalanie tłuszczu brzucha

6 sposobów na szybkie spalanie tłuszczu brzucha

Redakcja

2016-11-18

brak komentarzy

Nikt nie chce posiadać odtłuszczonego brzucha, który formą przywołuje piłkę. Każdy chce posiadać atrakcyjny brzuch, który jest płaski oraz umięśniony. Musimy mimo wszystko mieć na uwadze, iż talia to miejsce, które od zawsze było, bywa i jest zwłaszcza wystawione na kumulowanie się warstwy tłuszczu. Jest tak, ze względu na to że skóra w tym miejscu okazuje się nadzwyczaj rozłożysta, co powoduje, iż to doskonały magazyn na tkankę tłuszczową, a więc zapas energetyczny w trudnych momentach. Po drugie, ciało jest pozbawione w tym miejscu ochrony kostnej dla organów wewnętrznych – wobec tego także organizm tworzy grubszy płaszcz warstwy tłuszczu w przypadku ewentualnych urazów zewnętrznych owego miejsca. Jedno jest pewne – każdy może stać się posiadaczem brzucha fitness. Szybkie spalanie tłuszczu brzucha - jak to uzyskać?

Poniżej 6 porad, które przybliżą Cię do perfekcyjnego brzucha.

1.    Wykonuj aeroby

- wykonuj ćwiczenia wytrzymałościowe 2 razy tygodniowo po 45 – 90 minut. Sporty takie jak: bieg, rowerowe wyprawy, pływanie, to najskuteczniejszy sposób na eliminację niepotrzebnej warstwy tłuszczu, w tym także owej zgromadzonej na brzuchu.

2.    Regularny trening wszystkich partii mięśniowych

- trenuj na sali treningowej 1-2 razy tygodniu w taki sposób, by zaangażować każde grupy mięśni. Systematyczne ćwiczenia fundamentalnych grup mięśniowych potęgują przemianę materii przez sam ruch oraz rozrost mięśniowych włókien. Im więcej tkanki mięśniowej, tym prędzej spalamy tkankę tłuszczowej, w tym tą z brzucha.

3.    Męcz brzuch

- trenuj brzuch co drugi dzień po 20 min. realizując ćwiczenia na dolne, boczne oraz górne partie. Silne mięśnie proste i skośne brzucha to ochrona dla organów wewnętrznych czy też skuteczna maszyna do redukcji tkanki tłuszczowej wokół brzucha. Silne mięśnie wymagają sporo kalorii, silne mięśnie proste i skośne brzucha za każdym razem czerpią siłę z najbliższego miejsca, a więc z tkanki tłuszczowej na brzuchu.

4.    Pij wodę

- wypijaj 2 litry wody na dzień. Tyle płynu przyspieszy Twój metabolizm o 2 – 3 proc.. Błyskawiczny metabolizm jest zabójczy dla warstwy tłuszczu – prędzej ją spalamy.

5.    Białko w miejsce kolacji

- odpuść kolację, zamiast niej włącz koktajl z odżywki wysokobiałkowej. Dieta obfita w białko zwiększą szybkość redukcji warstwy tłuszczu. Białko dodatkowo przynosi wrażenie pełna czy też buduje mięśnie, a duża ilość mięśniowych włókien trawi wiele tkanki tłuszczowej.

6.    Stroń od sytuacji stresogennych

- stres wywołuje wytwarzanie kortyzolu – hormonu, który powiększa kumulowanie się warstwy tłuszczu czy też zakłóca rozwijanie się komórek w mięśniach. Wystrzeganie się sytuacji stresogennych to ucieczka przed tkanką tłuszczu.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

DietaĆwiczenia