Co lepsze na odchudzanie: błonnik witalny czy siemię lniane?

Co lepsze na odchudzanie: błonnik witalny czy siemię lniane?

Redakcja

2016-10-11

2 komentarze

Na pewno słyszałasz o odchudzających właściwościach błonnika. Ale czy wiesz że siemię lniane ma podobne właściwości i również warto dołaćzyć go do swojej diety. Zobacz który produkt będzie dla ciebie odpowiedni, błonnik czy siemię lniane?

Na co pomaga włókno pokarmowe?

  • Błonnik witalny wykorzystywany okazuje się głównie na spalenie tkanki tłuszczowej. Wynika to z owego, że łupina babki jajowatej a także nasiona babki płasznik to najskuteczniejsze bogactwa błonnika – zdrowe a także obfite. Włókno pokarmowe zaś nie posiada kcal (bo go nie trawimy), ale przez to, że pęcznieje w organizmie, przynosi nam wrażenie pełna a także jednocześnie hamuje przed zjedzeniem czegoś tuczącego.
  • Błonnik w naturalny sposób witalny Natura Wita rekomendowany okazuje się ludziom mającym dylemat z systematycznym wypróżnianiem, ale nie jedynie: błonnik witalny pozwala neutralizować jelita, gdzie zalega sporo niestrawionego pożywienia. Rezultatem ubocznym tego może okazać się lekka utrata kilogramów.
  • Dodatkowo błonnik witalny stabilizuje ilość węglowodanów w krwioobiegu, co przejawia znaczenie dla cukrzyków. Jak to jest? Błonnik naturalnie witalny osłabia metabolizm, wskutek czego glukoza dociera do krwi sukcesywnie, nie prowadząc do gwałtownego rozwoju. W rezultacie redukuje się szansa zdobycia niebezpiecznie wysokiego poziomu cukru w krwioobiegu.

Jak przyjmować siemię lniane?

  • Len złocisty opłaca się przed konsumpcją zmielić, bo w takiej formie jest dobrze przyswajalny, mimo wszystko najdogodniej wykonywać to każdorazowo zaraz przed potrawą, by len złoty nie utracił istotnych cech.
  • Mielony len złocisty to na wstępie posypka do wszystkich potraw: na kanapki, do surówki, do zupy, do sosu – nie ma tu jakichkolwiek barier. W niewielkiej ilości złote siemię lniane nie zdominuje jedzenia, ale wzbogaci go o włókno pokarmowe, sole mineralne a także odżywione tłuszcze. Nasz sklep internetowy zaleca len złoty również jako do tego do prawidłowych smoothies.
  • Nasiona złotego lnu mają także wykorzystanie w kosmetologii. W tym zamiarze da się wykonać wywar z lnu oraz na ich podstawie wypracować okłady, prysznice a także maseczki do aplikowania zewnętrznego.

Wartość odżywcza w 100 g artykułu:

  • Wartość energetyczna: 2394 kJ (577 kcal)
  • Białko: 19,5 g
  • Węglowodany: 34,2 g
  • Tłuszcz: 34,0 g

Dodaj komentarz

Komentarze

gosiabarszczak

2016-10-17 11:57:00


ja uzywam i tego i tego. siemie jako napar a blonnik w proszku.

rafix

2016-10-15 19:31:10


błonnik wygrywa tak z mojego doświadczenia:)

DietaZdrowe odżywianie