Czy można schudnąć bez ćwiczeń? Oczywiście!

Czy można schudnąć bez ćwiczeń? Oczywiście!

Redakcja

2016-11-13

brak komentarzy

Bez diety i ćwiczeń możesz schudnąć. Jest naturalnie jedno "ale". Twoje zrzucanie nadwagi będzie postępowało dość stopniowo. By spalić 20 kg będziesz potrzebowała ok. 2 lat. Brzmi długo, ale po 2 latach masz oczekiwany rezultat. Najistotniejsze, abyś spożywała niewielkie porcje co 2,5 h. Wówczas Twój metabolizm okaże się szybszy a więc więcej kcal będziesz spalać.

Zasady odżywiania na diecie

Staraj się, by we wszystkich potrawach były różnorodne jarzyny. One także przyspieszą Twój metabolizm. 1 z pokarmów (dobrze w porach porannych musi składać się owoców. W przeliczeniu na dzień pij 2 filiżanki mleka 1,5% tłuszczu. dobrze po wstaniu z łóżka oraz po zmroku (do śniadania oraz kolacji). Przenigdy między daniami. Nie rozcieńczaj soków. Możesz do zwykłęj niegazowanej wody dorzucać cytrynę albo mięte. Wszelkie inne słodzone napoje (z wyjątkiem jeszcze herbaty) posiadają cukier. Kupuj ciemne wypieki razowe, żytnie, pumpernikiel albo graham. Możesz sobie dopuścić na 4-5 cienkich kromek codziennie albo 2 kromki czy też jedną grahamkę małą. Najlepiej nie smaruj chleba. Łącz je z twarogiem, jajkiem, szynkami z kurczaka oraz warzywami. Pamiętaj o oliwie z oliwek. Dorzucaj 1-2 łyżki do sałatek czy surówek. Polecana dla Ciebie dawka kaszy gryczanej albo ryżu albo włoskiego makaronu żytniego to 35 g suchej wagi przed ugotowaniem. W miejsce tych elementów możesz konsumować 100-150g kartofli. Więcej, by jadłospis była zróżnicowana, porzuć myśl o rutyną!

Jak schudnąć bez ćwiczeń?

Da się schudnąć bez treningów - naturalnie. Ale posiadają one wpływ na parę rzeczy, nie tylko szybkość spadku wagi. Zmniejszając warstwę tłuszczową jesteśmy na ujemnym bilansie kalorycznym, a więc zjadamy zdecydowanie mniej niż potrzebujemy. Ciało szczególnie łatwo pozbywa się wówczas mięśni, których podtrzymywanie okazuje się kosztowne energetycznie. Niby to jest ok, ponieważ do pewnego czasu waga zmniejsza się, ale zmniejsza się także fudamentalna przemiana metaboliczna (miesnie palą zbędne kalorie nawet gdy nic nie robią - wyłącznie po to by przeżyć). Zaleca się dawać impuls mięśniom, by nie utracić ich nazbyt dużo, ponieważ im obszerniejsza ich masa, tym więcej musimy (możemy!) spożywać, by je zachować oraz w ogóle nie tyjemy. Jeżeli ktoś lubi jeść to... co tu wiele mówić. Druga kwestia - kwestia co się je, ale to już inna bajka.

Co do typu wysilku - chodzi o siłowy, który nie rzutuje wprost na redukowanie tkanki tłuszczowej, ale pomaga nam zbudować coś (tkankę mięśniową) co zużywa moc, by zwyczajnie przeżyć - choćby gdy nie ćwiczymy. By trening był efektywny musi zachodzić minimum 3 razy w przeciągu tygodnia. Ile ma przebiegać? Na poczatku tyle, ile dasz radę, ale docelowo ok 30-45 min., nie więcej niż 60.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

DietaZdrowe odżywianie