Dieta grejpfrutowa. Sprawdź kiedy zobaczysz efekty!

Dieta grejpfrutowa. Sprawdź kiedy zobaczysz efekty!

Redakcja

2016-12-25

brak komentarzy

Dieta grejpfrutowa – efekty, które możemy dzięki niej osiągnąć ponoć przechodzą najśmielsze oczekiwania. To dieta mocno ograniczająca zbędne kalorie, promująca bogate w witaminy grejpfruty jako pożywne świeże owoce o charakterystycznych cechach wyszczuplających, a także sposób na polepszenie swojej odporności. Jest to również jedna z najstarszych popularyzowanych na szeroko pojętym rynku dietetycznym metod odchudzających. Była bardzo znana, szczególnie w latach trzydziestych dwudziestego wieku, kiedy to zaczęto łączyć grejpfruty z redukcją wagi. Teraz powróciła na salony ze względu na modę na smukłą figurę w Hollywood.

Dieta grejpfrutowa – zasady, których warto przestrzegać

Mimo że w grejpfrutach odkryto najlepszy enzym spalający tłuszcz, jego działania nie potwierdzono naukowo. Analizy wykazują, że obniżenie wagi osiąga się przez znaczne ograniczenie poszczególnych produktów (przykładowo sacharydów, tłuszczów) i liczby kcal w tejże diecie. W okresie jej aplikowania wykluczone są złożone węglowodany a także podjadanie w czasie między daniami, ale wolno spożywać znaczną część warzyw, mięso a także ryby. Potrawy składają się z jajek, mięsa lub ryb, sałatek, warzyw, chudego mleka, soku pomidorowego, grejpfrutowego oraz nieograniczonej ilości czarnej kawy a także herbaty. Każdy z posiłków musi posiadać połówkę grejpfruta lub pół szklanki soku grejpfrutowego bez węglowodanów. Co poniektóre odmiany owej metody posiadają w menu także świeże owoce a także składniki pełnoziarniste.

Dietę aplikuje się ok 2 tygodni. W ciągu dnia jeść powinniśmy ok. 1300-1700 kcal. Efekty? Minus 4 kg w 14 dni!

Skąd wzięła się dieta grejpfrutowa i dlaczego można stosować ją tylko 2 tygodnie?

Właściwie to efekt niedawnych badań lekarzy a także żywieniowców z kliniki Rikshospitalet (szpitala uniwersyteckiego) w norweskim Oslo. Określenie zdradza główny budulec i bazę metody, którym jest grejpfrut. Jakie cechy wyszczuplające posiada więc ten owoc? Grejpfrut określa się jako: niskokaloryczny i beztłuszczowy, posiadający ogromną ilość witaminy C i beta-karotenu, pełen wody oraz włókien roślinnych.

Czy jadłospis grejpfrutowy można stosować dłużej aniżeli 2 tygodnie? Odpowiedź brzmi „nie”. Jadłospis grejpfrutowy określa się jako dietą redukcyjną, która dostarcza ciału od 1300 do 1700 kcal na dzień. Dość mocno zmniejsza się na niej tłuszcze, a wraz z nimi wit. A, D, E a także K. Przedłużanie metody zamiast efektu odchudzania, może przyczynić się do dysfunkcyjnej gospodarki chemicznej ciała.

Dieta grejpfrutowa – efekt jojo czy piękna figura na dłużej?

Rezultat jojo pojawia się po każdej diecie, jeśli wraz z zakończeniem stosowania jadłospisu wracamy do starych, niewłaściwych przyzwyczajeń związanych z jedzeniem! Po skończeniu właściwej części grejpfrutowej diety, zalecane jest przejście do II etapu - na zachowanie wagi, który trwa 21 dni.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

DietaZdrowe odżywianie