Efekty diety wielowarzywnej

Efekty diety wielowarzywnej

Redakcja

2017-03-10

brak komentarzy

Jadłospis wielowarzywny to zbilansowana dieta odchudzająco-detoksykacyjna, która wpływa do poprawy kondycji zdrowotnej. Warzywa, będące bazą jadłospisu, pełne są w wit., minerały a także przeciwutleniacze, opóźniające efekt zużycia. Są również obfitym bogactwem włókna pokarmowego, które na długo przynosi wrażenie pełna, a co się z tym wiąże - pobudza efekt stawienia czoła zbędnym kilogramom. Zobacz, na czym polega zbilansowana dieta wielowarzywna a także ile można zmniejszyć wagę, jedząc jarzyny.

Zasady diety warzywnej

W diecie wielowarzywnej muszą odnaleźć się jarzyny niegotowane, gotowane krótko na parze, w wodzie lub duszone. Tylko takie okazują się dietetyczne a także posiadają znaczną część drogocennych cech. Możesz również zdecydować się na jarzyny mrożone, mimo wszystko unikaj tzw. mieszanek warzywnych na patelnię, bo pozwalają już posiadać tkankę tłuszczową.

W trakcie metody dopuszczalne okazują się również soki z warzywami. Nie zapominaj, że na dzień trzeba dać ciału mniej więcej 2 l substancji na dzień.

Jadłospis w diecie wielowarzywnej musi posiadać ułożony w taki środek, by przez cały dzień dominowały 3-4 dania na podstawie jarzyn. Na moment jadłospisu lepiej powstrzymać się od chleba, makaronów a także płatków zbożowych. Trzeba odstawić również słodzone napoje przyspieszające - kawę, czarną mocną herbatkę, alkohol.

Dzienny limit energetyczny nie musi przewyższyć 1500 kcal. Co poniektóre jarzyny posiadają obfite ilości węglowodanów. Są to ziemniaki, buraki, dynia, fasolka szparagowa, kukurydza, rzepa, brukiew. W związku z tym trzeba jeść je w symbolicznych proporcjach.

Nie zapominaj, że IG poszczególnych jarzyn zmienia się wraz ze środkiem ich przyrządzania. Przykładowo surowa marchewka, której  IG= 30, po ugotowaniu posiada wysoki IG (IG=80). Analogicznie okazuje się z kartoflami pieczonymi (IG=85) a także gotowanymi (IG=95). Trzeba stronić od podsmażania bakłażana a także cukinii, które chłoną tkankę tłuszczową jak gąbka!

Efekty stosowania diety warzywnej

Ile można zmniejszyć wagę, jedząc jarzyny? Będąc na diecie wielowarzywnej można zmniejszyć wagę ok. 3-4 kg w tygodniu. Jednak efektem jadłospisy okazuje się nie wyłącznie pozbycie się nadprogramowe kilogramy, lecz również poprawa samopoczucia a także przywrócenie blasku skórze a także włosom.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

DietaZdrowe odżywianie