Masz brzuch napompowany jak balon? Jest sposób!

Masz brzuch napompowany jak balon? Jest sposób!

Redakcja

2016-10-16

2 komentarze

Zjadłaś właśnie posiłek i widzisz jak Twój płaski brzuch zamienia się napompowany balon. To dla Ciebie nietypowa sytuacja, tym bardziej, że wzrost obwodu w pasie rośnie w błyskawicznym tempie. Na szczęście mamy dobrą wiadomość - nie jesteś z dolegliwością sama. Wiele kobiet walczy ze wzdętym brzuchem.

Spory brzuch to nie zawsze wina tłuszczu - jeżeli odżywiasz się zdrowo, sporo ćwiczysz, a przy tym zauważasz, że Twój brzuch wygląda rano dobrze, zaś po posiłku robi się nadęty nie oznacza to, że masz kilka kilogramów za dużo.

Pamiętaj o błonniku

Jeżeli zapominamy o dostawie błonnika do organizmu możemy powitać balon zamiast brzucha. Dlaczego? Błonnik to składnik, który skutecznie wspiera w pozbywaniu się resztek jedzenia. A to z kolei wpływa na utrzymanie płaskiego brzucha. 

Dodawaj mniej soli

Czy wiesz, że sól sprawia, że zbiera się woda w organizmie? W efekcie to może się skończyć napuchniętym brzuchem. Nie zapominajmy, że prawdziwą kopalnią soli są gotowe i wysoce przetworzone produkty. 

Zwolnij tempo

Życie w ciągłym biegu za grosz nie wychodzi nam na dobre. Dlaczego? Szybkie jedzenie może skutkować połykaniem dodatkowego powietrza wraz z pożywieniem. To z kolei sprzyja nieprzyjemnym wzdęciom brzucha. Dlatego jedz wolniej i na spokojnie. Przeżuwaj dokładnie każdy kęs. 

Weryfikuj, co wkładasz na talerz

Wzdęcia wynikają z problemów trawiennych, dlatego warto przyjrzeć się dokładniej temu, co nakładamy na talerz. Warto do swojego jadłospisu włączyć arbuza, maliny, awokado, orzechy, łososia i czosnek. Te kilka prostych składników niweluje brzuch napompowany jak balon. Szalenie istotny jest także grecki lub naturalny jogurt. Zamiast gazowanych napojów postaw na zieloną herbatę. 

Ćwicz

Doskonale na brzuch wpływa nie tylko trening cardio, ale i klasyczne ćwiczenia na brzuch. Jeżeli masz wątpliwości co do aktywności - skorzystaj z pomocy trenera personalnego.


Dodaj komentarz

Komentarze

madzian23

2016-10-21 09:52:16


ja to mam co miesiąc przed okresem.... masakra.

monikakw

2016-10-20 17:19:55


ja polecam siemię lniane.

DietaZdrowe odżywianieChoroby i dolegliwości