Metody odchudzania – zarządzaj swoim czasem (część. 2)

Metody odchudzania – zarządzaj swoim czasem (część. 2)

Redakcja

2016-07-28

2 komentarze

Hiszpańskie przysłowie mówi, że „jutro jest najbardziej zajętym dniem w roku”, a ja zgadzam się z tym zdaniem w pełni. Każde zadanie przekładamy na kolejny dzień i po cichu liczymy, że to właśnie wtedy spłyną na nas potężne fale motywacji. Niestety nasze chęci do pracy są odwrotnie proporcjonalne do czasu, który pozostał nam na wykonanie zadania – im go mamy więcej, tym mniejszą mamy inicjatywę do podjęcia jakichkolwiek działań. Dlatego, jeżeli chcesz osiągnąć cel i wprowadzić efektywne metody odchudzania do planu dnia, czytaj dalej.

Działaj „projektowo”

Gdy zamienimy nasze zadanie w projekt musimy pamiętać o jednej kluczowej sprawie – podstawą realizacji celu jest podjęcie pierwszej czynności, dzięki której rozpoczniemy pracę. To jest najtrudniejsze zadanie. Nasza motywacja spada, gdy nie wiemy, jak dokładnie zabrać się za nasz „projekt”, dlatego warto rozłożyć go na poszczególne etapy i sprawę po prostu przemyśleć.

Zasada Pareto 20/80

Zanim rozpoczniesz zmiany w swoim życiu i wprowadzisz metody odchudzania oparte na efektywnym zarządzaniu swoim czasem, przyjrzyj się przez kilka dni temu, jak wygląda Twój dzień. Spisz dokładnie, godzina po godzinie, jak spędzasz dni i na jakie czynności poświęcasz czas (a przede wszystkim ile czasu!). Czy widzisz te luki? Czy zdajesz sobie sprawę, ile momentów trawisz na przeskakiwanie z jednego kanału telewizyjnego na kolejny? Dokładnie o tym mowa! Poza tym, czy wiesz, że zaledwie 20% wykonywanej przez Ciebie pracy, przynosi aż 80% satysfakcjonujących efektów? Dlatego nie trać czasu na czynności, które pochłaniają Twój czas, a do Twojego życia nie wnoszą żadnych nowości. Dzięki temu zadaniu znajdziesz czas na aktywność fizyczną w ciągu dnia.

Maksymalne przyspieszenie

Faktycznie, gdy mamy więcej czasu na zrobienie zadania, tym bardziej daną czynność rozwlekamy w czasie. Odkładamy na jutro, bo uważamy, że dzisiaj jesteśmy bardziej zajęci. By osiągnąć zamierzony cel, warto wprowadzić element rywalizacji. Czemu by nie ścigać się z czasem? Naszym podzielonym etapom, przypiszmy wymagające ramy czasowe. Stawiajmy sobie ambitne cele, które wymogą na nas maksymalne skupienie i zorientowanie tylko na konkretne działanie. Wtedy wykonamy je szybciej. A gdy to nastąpi, nie będziemy mieli żadnych wymówek związanych z brakiem czasu na ćwiczenia. Wtedy wystarczy jeszcze bardziej podkręcić tempo naszego odchudzania i postawić na suplement Forskolin. Jego bazą jest pokrzywa indyjska, która przyspieszy metabolizm naszego organizmu oraz zdecydowanie go wspomoże w procesie odchudzania – założymy się?

Do następnego!


Dodaj komentarz

Komentarze

krzyzanowski

2016-10-16 10:52:02


rywalizacja to jest cos, co pomaga nam po prostu w osiagnieciu rezultatu. mysle ze szczegolnie dziala to u panow.

kasprzyk

2016-10-14 06:35:15


takie projektowe myślenie rodem z jakiś korporacji to błąd! ludzie za mocno się wtedy stresują i tak naprawdę szybko porzucają cały ten "projekt".

Dieta