Odchudzanie a picie wody. Poznaj patenty na szybkie gubienie kilogramów

Odchudzanie a picie wody. Poznaj patenty na szybkie gubienie kilogramów

Redakcja

2016-10-26

brak komentarzy

Obecnie szukamy skutecznych metod na pozbycie się dodatkowych kilogramów szybko i bez wyrzeczeń. Niestety to nie jest takie łatwe zadanie – wymaga od nas poświęcenia czasu, energii, a niekiedy również zmiany naszych przyzwyczajeń. Jak w takich okoliczność znaleźć skuteczny sposób na odchudzanie? Wystarczy kilka prostych patentów wprowadzić do swojej codzienności. Odchudzanie a picie wody? Jak najbardziej! Mierzenie postępów? Koniecznie! Zapraszamy do lektury. 

Po pierwsze, pij wodę przed posiłkiem

Odchudzanie a picie wody to kombinacja nadzwyczaj sprawdzona. Naukowcy z Uniwersytetu w Virginii wykazali, że wypicie dwóch szklanek przed każdym posiłkiem pozwala na utratę nawet 2 kilogramów w perspektywie miesiąca. Woda to dobrodziejstwo dla naszego zdrowia i skóry, a dodatkowo uzupełnienie niedoboru mikroelementów. Wypijanie jej przed posiłkiem daje nam uczucie sytości w żołądku. Warto również postawić na wypijanie szklanki wody z cytryną na czczo. To doskonały sposób na pobudzenie do pracy metabolizmu, a przy okazji oczyszczenie organizmu z nagromadzonych w nim toksyn. 

Po drugie, postaw na warzywny starter

Jeżeli pragniemy zredukować ilość spożywanych kalorii to warto przed zasadniczym obiadem skusić się na warzywną porcję zdrowia. Wypełni ona nasz żołądek i dzięki niej zaspokoimy uczucie głodu. W ten sposób ilość spożytych kalorii zmniejszymy nawet o połowę. Warzywny starter to redukcja nawet 2-3 kilogramów miesięcznie. 

Po trzecie, mierz postępy

Ten punkt jest szczególnie istotny dla osób już będących na diecie. Naukowe statystyki wykazały, że codzienne ważenie i mierzenie buduje naszą konsekwencję w wytrwaniu w dietetycznych postanowieniach. Taka kontrola to droga do utraty nawet 2 dodatkowych kilogramów w miesiącu.

Po czwarte, wysypiaj się

Zdaniem amerykańskich naukowców, w tym dr Breusa, przedłużając sen do 8 godzin na dobę możemy stracić od 2 do 6 kilogramów w ciągu miesiąca. Dłuższy sen ogranicza ilość spożywanych posiłków oraz przyspiesza nasz metabolizm. Natomiast, gdy nie wysypiamy się to możemy się spodziewać niekorzystnych zmian hormonalnych – przykładowo niski poziom leptyny oznacza większe uczucie łaknienia. 

Jak widać, odchudzanie a picie wody czy spożywanie warzywnych starterów to nietrudne zadanie, które w konsekwencji może nam przynieść dużo dobrego. Kto chętny na szczupłą sylwetkę?


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

DietaZdrowe odżywianie