Odchudzanie przed ślubem

Odchudzanie przed ślubem

Redakcja

2016-12-08

brak komentarzy

Dieta ślubna to nie jedynie dieta redukującą kilogramy, ale także terapia detoksykacyjna oraz upiększająca. Dieta dedykowana dla przyszłej panny młodej jest zróżnicowana oraz liczna w witaminy czy też składniki, zwłaszcza takie, które polepszają kondycję cery, kosmyków czy też płytki paznokci. Dlatego panna młoda w dniu ślubu będzie prezentowała się smukło i zachwycała własną urodą. Skontroluj, jak działa dieta przedślubna i jak wygląda odchudzanie przed ślubem. 

Dieta ślubna - odchudzanie przed weselem

Dieta ślubna musi być zróżnicowana z ujemnym bilansem kalorycznym (tzn. powinno się zapewniać ciału mniej kalorii, niż wymaga oraz zużywa). Najbezpieczniejszym środkiem zrzucania wagi się jest zasada: spożyć mniej, a zdecydowanie częściej. Zaleca się więc jeść 5 pokarmów na dzień w odstępie 3 godzin. Każdy z nich musi okazać się bogactwem białek, tłuszczów (ale jedynie tych "dobrych", pochodzenia roślinnego - oleju rzepakowego czy oliwy z oliwek) czy też węglowodanów.
W kuracji przedślubnej zaleca się postawić na jarzyny, które posiadają wiele włókna pokarmowego, dającego na długo wrażenie pełności. Miejsce w menu zaleca się zrobić głównie dla rzodkiewki, kalarepy oraz selera, bo posiadają w swoim składzie krzem, który redukuje łamliwość płytki paznokci oraz polepsza kondycję kosmyków. Dobrze mimo wszystko wycofać się z jarzyn wzdymających: kalafiora, brokułów, kapusty, brukselki, także cebuli. Opłaca się także sięgać po świeże owoce, mimo wszystko najdogodniej przed południem, by cukry w nich obecne były spalone w okresie reszty dnia i nie dołożyły się w formie tłuszczowej.

DIecie dla panny młodej nie może brakować także orzechów, migdałów i pestek dyni oraz słonecznika, które są kopalnią cynku, miedzi czy też krzemu - soli mineralnych nieodzownych dla mocnych pasm czy też promiennej skóry. Mimo wszystko powinno się jeść je rozsądnie, ponieważ nie są dietetyczne.

Dodatkowo bardzo istotne jest właściwe nawodnienie ciała, bez którego nie ma mowy do dobrej przemianie materii. Zaleca się sięgać po przynajmniej 2 l płynów każdego dnia, najdogodniej w formie niegazowanej wody, herbaty zielonej czy soków warzywnych czy też owocowych. Ważne okazuje się także to, o jakiej porze sięga się po płyny. Eksperci radzą, by po początkową porcję wody sięgnąć na pusty żołądek. Dobrze do niej dorzucić parę kropli soku z cytryny, która przyśpiesza przemianę materii. Prawidłowo jest także spożywać wodę na 1/2 godziny przed daniami. W ten sposób wrażenie pełna osiągamy prędzej, a co się z tym wiąże - je się mniej.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

DietaZdrowe odżywianie