Zasady płaskiego brzucha – tabletki na odchudzanie to nie wszystko!

Zasady płaskiego brzucha – tabletki na odchudzanie to nie wszystko!

Redakcja

2016-10-21

brak komentarzy

Tam kolejna fałdka, tam dodatkowy centymetr w biodrach, a na łazienkowej wadze prezentuje się jeszcze większa liczba niż tydzień temu. Konsekwencja nie jest naszą mocną stroną, a miłość do czekolady mamy we krwi. Jak zatem sobie poradzić z odchudzaniem i w końcu cieszyć się z płaskiego brzucha, którego tak zazdrościmy koleżance z pracy? Wystarczy proste zasady płaskiego brzucha wprowadzić w życie, by móc cieszyć się efektami szybciej niż kiedykolwiek.

Jedz rozsądnie

Dobre odchudzanie zaczyna się od kuchni, dlatego przygotowujmy da siebie niewielkie dietetyczne porcje, po które będziemy sięgać 5-6 razy dziennie. Unikajmy tłustych, smażonych dań i słodyczy na rzecz warzyw i owoców. Wówczas nie tylko uda nam się zgubić kilka kilogramów, ale też zapobiec wzdęciom. Istotne jest także sięganie po owoce co najmniej na 30 minut przed posiłkiem, ponieważ mogą zalegać na trawionym powoli obiedzie i fermentować, czyli przyczynić się do wspominanych wzdęć.

Pamiętaj o ziołach

Zioła możemy spożywać w postaci herbatek i jako dodatek do potraw. Właściwie dobrane pobudzają wytwarzanie soku żołądkowego i działają rozkurczowo na mięśnie jelit. Takie właściwości trawienne posiada kminek, majeranek, bazylia, cynamon, tymianek, imbir czy pieprz. Wystarczy niewielką ilość dodać do gotowania lub pieczenia, by przekonać się o ich skuteczności. Jednocześnie jest to najczęściej niedoceniona zasada płaskiego brzucha.

Odchudzanie zaczyna się pod ubraniem

Dawniej kobiety stosowały specjalne pasy, które podtrzymywały pończochy, ale i spłaszczały brzuch. Dzisiaj mamy większe pole do popisu, by ukryć mankamenty swojej figury. Jednym z rozwiązań jest zakup fig uszytych z materiałów o ciasnym splocie, które jednocześnie modelują talię. W podobny sposób działają także rajstopy.

Masuj brzuch

Wystarczy prosty masaż brzucha, by poprawić krążenie krwi i rozluźnić mięśnie. Tak pobudzone do pracy jelita szybciej usuwają gazy. Jak go wykonać? Połóżmy się na plecach i dłonią lekko naciskajmy brzuch, a jednocześnie wykonujmy koliste ruchy w kierunku zgodnym ze wskazówkami zegara. Masaż kontynuujmy przez 5 minut, a zakończmy delikatnym głaskaniem. Opcja jest prosta i przyjemna – w końcu o masaż możemy poprosić partnera.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

DietaZdrowe odżywianie