Jak wyszczuplić ramiona i plecy?

Jak wyszczuplić ramiona i plecy?

Redakcja

2016-12-11

brak komentarzy

Do klasycznego program opłaca się dołączyć profesjonalne aktywności, dzięki którym rozwiążemy sposób na to jak wyszczuplić ramiona i plecy. Dzięki nim już za parę miesięcy będziesz mogła ułożyć seksowną sukienkę z odkrytymi plecami.

Ładne oraz umięśnione plecy to pragnienie licznych kobiety. Okazuje się, iż należy robić regularnie parę łatwych treningów, by po paru miesiącach wiedzieć zadowalające rezultaty. Teraz przygotowałyśmy dla was 5 najefektywniejszych treningów na ładne plecy. Zobaczcie obowiązkowo!

Aktywności przeprowadzamy na stojąco (stopy ustaw na szerokość bioder) albo będąc na krześle. By zyskać korzystniejsze efekty, możesz użyć hantli albo butelek z wodą. Ich ciężar musi być ustalany indywidualnie, tak abyś bez trudu mogła przeprowadzić paręnaście powtórek. By treningi były efektywne, zrób je systematycznie.

Ćwiczenie 1

Wysuń ręce nad głową. Ugnij je w łokciach oraz opuszczaj stopniowo do przodu. Zwolnij i zatrzymaj na wysokości ramion oraz znowu unieś wzwyż. Nie zapominaj: ściągnij łopatki, tak żebyś poczuła, jak działają mięśnie pleców. Powtarzaj trening w 3 seriach po 20 powtórek.

Ćwiczenie 2

Ugnij ręce w łokciach oraz unoś je na poziom ramion. Postaraj się, by ramię oraz przedramię tworzyły kąt prosty. Zginaj przedramię, tak aby delikatnie dotknąć ramion. Wróć do pozycji startowej. Powtarzaj trening w 3 seriach po 15 razy.

Ćwiczenie 3

Unieś proste ręce wzwyż. Złap się za ręce albo trzymaj hantle (butelki z wodą). Uginaj ręce, przenosząc równocześnie hantle za głowę. Trenuj, uginając oraz prostujące ręce. Ramiona oraz ręce muszą zostać nieruchome. Powtarzaj trening w 3 seriach po 15 razy.

Ćwiczenie 4

To ćwiczenie przywołuje wiosłowanie. W rękach trzymaj hantle albo butelki wodą. Ręce trzymaj wzdłuż organizmu. Unieś je do poziomu ramion. Ugnij ręce oraz przyciągnij ręce do ramion. Nie zapominaj: ruch musi okazać się płynny. Powtarzaj trening w 3 seriach po 10 razy.

Ćwiczenie 5

Trzymaj ręce wzdłuż korpusu. Unieś proste ręce na poziom ramion oraz ugnij je w łokciach. Postaraj się jak najmocniej ściągać łopatki. Powtarzaj w 3 seriach po 10 razy.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

ĆwiczeniaSport