Trening w pracy: 4 ćwiczenia dla siedzących za biurkiem

Trening w pracy: 4 ćwiczenia dla siedzących za biurkiem

Redakcja

2016-10-16

brak komentarzy

Jeżeli twoja praca potrzebuje spędzania 8 h przy biurku każdego a także zaczynasz czuć tego rezultaty, bywa korzystny moment, by po przyjściu do domu już robić parę treningów rozluźniających oraz rozciągających mięśnie. Po przyjściu z pracy, gdy już nieco odpoczniesz, przeznacz parę min. na przeprowadzenie 4 treningów rozluźniających a także rozciągających twoje mięśnie. Trzeba jedynie 15-20 min.. Pokażemy, abyś robiła je co najmniej 3 razy tygodniowo.

Trening w pracy: ćwiczenie 1

Usiądź po turecku, wysuń plecy. Obie ręce włóż za skroń a także zapleć ich palce. W takiej pozycji przesuń łokcie do przodu, a potem do tyłu. Powtarzaj trening 10 razy.

Trening w pracy: ćwiczenie 2

Klęknij oraz podeprzyj się rękoma. Unieś prawą dłoń a także wyciągnij ją silnie w stronę sufitu. Skręć skroń a także spójrz na podniesioną dłoń. Wytrzymaj 5-10 sekund. Wróć do pozycji startowej. Teraz wyjmij w górę lewą dłoń a także zrób następne, opisane wyższe kroki. Powtarzaj trening 10 razy.

Trening w pracy: ćwiczenie 3

Zostań w pozycji podpartej. Wyjmij prawą dłoń oraz lewą nogę. Skieruj palce rąk do góry, a palce stopy do dołu. Wytrzymaj w takiej pozycji 5-10 sekund. Wróć do pozycji startowej. Teraz wyjmij lewą dłoń oraz prawą nogę. Nie zapominaj o palcach. Powtarzaj trening 10 razy.

Trening w pracy: ćwiczenie 4

Ułóż się placach. Ułóż prawą dłoń na podłożu na poziomie ramienia. Zegnij prawą nogę w kolanie. Chwyć lewą dłonią zewnętrzną stronę prawego kolana. Przekładaj nogę na lewą stronę a także dociśnij kolano do podłoża. Wytrzymaj w takiej pozycji przez 5-10 sekund. Wróć do pozycji startowej.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

ĆwiczeniaSport