Ćwiczenia na ujędrnienie biustu po karmieniu

Ćwiczenia na ujędrnienie biustu po karmieniu

Redakcja

2017-01-15

brak komentarzy

Ciąża a także karmienie piersią modyfikują biust. Przeważnie, na nieszczęście, na gorsze. Co możesz wykonać, by po urodzeniu dziecka a także karmieniu piersi błyskawicznie odzyskały dawną dobrą formę?

Mój biust „prezentuje się jak wiszące gruszki”, „sięga do pasa” – to łagodniejsze z określeń, jakimi na forach internetowych obdarzają własne piersi po ciąży a także karmieniu młode mamy. Przeważnie posiadają na co narzekać: biust po ciąży robi się zazwyczaj brzydki, gubi elastyczność. Ale na forach okazują się także inne głosy – kobiet, które spodziewają się dziecka a także nie chcą zasilić grona tych narzekających na własne piersi. One bardzo często pytają o to, co wykonać, by biust po urodzeniu dziecka nie utracił swojego pierwotnego formy.

Jak modyfikują się piersi w stanie błogosławionym?

Ciąża to skądinąd najbardziej właściwy moment na takie pytania – to, jakie będziemy miały piersi po urodzeniu dziecka, w ogromnym stopniu zależy od tego, jak dbałaś o nie w okresie tych dziewięciu miesięcy. Wtedy ponieważ zachodzi znaczna część modyfikacji, które posiadają znaczenie na ich późniejszy wygląd.

Już w I trymestrze, wskutek estrogenów a także progesteronu, rozpoczynają rozrastać się płaty gruczołu sutkowego. Wskutek tego piersi powiększają się choćby o 300 g. Czasem szybkość ich rozrostu okazuje się tak błyskawiczna, że tworzą się rozstępy. Siła ciążenia powoduje zaś, że biust opada, ponieważ skóra nie okazuje się w stanie go zachować.

Ćwicz tkanka mięśniowa klatki piersiowej, by wymodelować biust

To, czy piersi znowu staną się kształtne, zależy także od sprawności fizycznej tkanki mięśniowej klatki piersiowej. Gdy je wzmocnisz, lepiej podtrzymają piersi. Poza wspomnianym ćwiczeniem z przyciskaniem rąk rekomendujemy pływanie, które świetnie rzutuje na wygląd biustu.

Możesz także robić pompki w wersji na rzecz kobiet. Uklęknij, podpierając się rękami, oraz unieś podudzia tak, by łydki tworzyły z udami literę V. Zginaj ręce w łokciach, pilnując, by nie dotykać podłoże klatką piersiową.

Skuteczne okazują się także treningi z ciężarkami. Osiądź na krześle, chwyć ciężarki, unieś ramiona w bok oraz ugnij pod kątem prostym. Złącz ciężarki bezpośrednio przed klatką piersiową, następnie odwiedź ramiona z powrotem na boki.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

Ćwiczenia