Ćwiczenia na ujędrnienie ud i pośladków

Ćwiczenia na ujędrnienie ud i pośladków

Redakcja

2017-01-15

brak komentarzy

Pragniesz mieć jędrne uda a także pupę? Bez ćwiczeń nie ma ładnego, zgrabnego ciała. Im zdecydowanie częściej trenujemy, tym prędzej spalamy zbędne kalorie a także pozbywamy się nadwyżki warstwy tłuszczu.

Aktywności, które proponujemy ujędrniają uda a także pupę. Jak właściwie przeprowadzić regularny trening? Aktywności uelastyczniające uda a także pupę w ogóle nie okazują się trudne. Pracujące tkanki mięśniowe polepszają mikrokrążenie krwi a także limfy i "rozbijają" komórki tłuszczowe. Zwiększają także własną masę. I o to chodzi. Bo zbędne kalorie spalane okazują się z całą pewnością w mięśniach - im zdecydowanie częściej wykonują ćwiczeń a także im większa ich masa, tym prędzej pozbędziemy się niepożądanej warstwy tłuszczu. Systematyczne treningi ujędrnią uda a także pupę, a dzięki temu zmniejszą cellulit.

Aktywności na pośladki a także uda

Trening 1

Stań w dużym rozkroku a także zrób przysiad “sumo”. Przenieś ciężar ciała na lewą nogę, a prawą stopniowo unieś na poziom talii. Biodra wypchnięte do przodu. Wytrzymaj chwilę a także stopniowo zejdź do przysiadu. Powtarzaj 15 razy a także przejdź na drugą nogę.

II wariant: Po przeniesieniu ciężaru ciała na jedną nogę drugą zrób dynamiczny wykop w bok.

Trening 2

Stań a także unieś prawą nogę. Ręce bezpośrednio przed siebie, dłonie w piąstki. Powoli prostuj prawą nogę a także przekładaj ją do tyłu najbardziej, jak umiesz. Wytrzymaj chwilę a także przyciągnij nogę do klatki piersiowej. Powtarzaj 7-10 razy.

II wariant: Uniesioną bezpośrednio przed sobą nogą zrób dynamiczny wykop w tył.

Trening 3

Zrób klęk podparty. Lewe kolano przyciągnij do siebie. Plecy zaokrąglone. Patrz na kolano. Powoli przekładaj lewą nogę w tył najbardziej jak umiesz, zachowując kąt prosty pomiędzy udem a także podudziem. Wytrzymaj a także przyciągnij nogę do klatki piersiowej. Powtarzaj 15-20 razy a także przejdź na drugą nogę.

II wariant: Powtórz ruch nogą dość dynamicznie.

Trening 4

Ułóż się na lewym boku. Lewa noga nieco ugięta, prawą wyprostuj bezpośrednio przed sobą. Stopę trzymaj 5 cm nad podłogą. Powoli unieś prawą nogę pionowo w górę. Opuść nogę. Powtarzaj 15 razy a także wykonaj całą serię, leżąc na prawym boku.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

Sport