Ćwiczenia na smuklejsze ramiona

Ćwiczenia na smuklejsze ramiona

Redakcja

2016-09-01

brak komentarzy

Zmora obwisłych ramion spędza sen z powiek wielu paniom. Potocznie mówi się o nich "pelikany". Zakładanie zakrywających zwiotczałe partie ciała ubrań nie okazuje się dobrym pomysłem, szczególnie w upalne dni. Prezentujemy ćwiczenia, za sprawą których twoje ramiona staną się smuklejsze na trwałe.

Zmodyfikowane pompki

Jeśli robienie klasycznych pompek to przez nas nazbyt duże wyzwanie, zaleca się postawić na ich mniej zaawansowaną, zmodyfikowaną wersję. Wykonujemy je opierając się na ugiętych kolanach, stopy bez przeszkód utrzymując w górze. Zyskają na tym nie jedynie nasze ramiona, ale i mięśnie pleców a także klatki piersiowej.

Uginanie ramion z hantlami

Świetną techniką  na szczupłe ramiona okazuje się podnoszenie ciężarów. W trakcie ćwiczenia aktywujemy bicepsy, których wyczerpanie jest odpowiedzialne za nieestetyczną wiotkość ramion. Panie nie muszą obowiązkowo sięgać po sztangę – jej miejsce z sukcesem mogą zająć hantle, których ciężar  dostosujemy do naszych możliwości. Nie zapominajmy o przyjęciu właściwej postawy w trakcie ćwiczeń – zachowajmy proste plecy a także powstrzymajmy się od kołysania ciała w przód oraz w tył. To szczególnie istotne, jeżeli pragniemy, by treningi przyniosły spodziewane skutki.

Pompki z piłką

Osobom, którym standardowe pompki nie sprawiają większego trudu, zaleca się podjąć trochę trudniejsze do przeprowadzenia pompki z wykorzystaniem piłki lekarskiej. Trudność polega na tym, że w trakcie ćwiczenia raz jedna, raz druga ręka nie jest oparta o podłoże, lecz z całą pewnością o piłkę. Nierównomiernie rozłożony w trakcie ćwiczeń ciężar stanowi spore utrudnienie, mimo wszystko dzięki temu trening doskonale umacnia tkankę mięśniową górnych partii ciała.

Pompki tyłem

Taki typ przysiadu to świetna metoda by zaktywizować a także wyrzeźbić tricepsy. Na stabilnym podłożu ustawmy krzesło a potem, mając siedzisko za plecami, ugnijmy nogi w kolanach a także umieśćmy dłonie na jego krawędzi w taki sposób, by palce kierowane były w stronę naszych pupy. Zachowując proste plecy, uginajmy ręce w łokciach opuszczając sylwetka głęboko w dół. Następnie wyprostujmy ręce, by wrócić do pozycji wyjściowej. Czynność powtarzamy 10 razy.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

DietaĆwiczenia